PG Reforming na zlecenie firmy Krasny Pishevik stworzył od podstaw zupełnie nową markę zdrowych żelków.
Badania globalnych trendów mocno podkreślają rosnące znaczenie kategorii zdrowych przysmaków. Nasz własny reaserch i badania z konsumentami potwierdziły dużą chęć do dostępu do tzw. “zdrowych słodyczy”. Wyniki badań utwierdziły Krasny Pishevik w decyzji o stworzeniu nowej marki – zdrowych żelków.
Razem z klientem opracowaliśmy 5 smaków warzywnych żelków: dynia, seler, kukurydza i marchew. Byliśmy odpowiedzialni również za nazwę produktu. “Polza” oddaje to, co najważniejsze w żelkach – więcej wartości odżywczych i więcej korzyści zdrowotnych.
Projekt opakowania oparliśmy na koncepcji “botanicznej encyklopedii”. Wszystkie ilustracje na opakowaniach przypominają stronę z encyklopedii. Bloki tekstowe wyjaśniają, dlaczego żelki mają zdrowe właściwośc