Design to nie tylko obraz. Warstwa graficzna produktu niesie ze sobą znacznie więcej; określa klimat, jest nośnikiem wiadomości, może wywoływać zaciekawienie lub zaskoczenie. Tworzenie odpowiedniego designu to jeden z ważniejszych etapów kreowania marki:
Zbieramy najlepsze przykłady designu marek z tej samej kategorii produktowej. Analizujemy konkurencję krajową i zagraniczną. Sprawdzamy, jak produkt jest postrzegany przez konsumentów.
Na podstawie analizy opracowujemy potencjalne kierunki rozwoju designu marki. Po wspólnym wyborze właściwej drogi, tworzymy konkretne propozycje kreatywne.
To jeden z najciekawszych etapów projektów. Wiemy, że do opiniowania projektów potrzeba kilku niezależnych poglądów. Dlatego staramy się, aby nad koncepcjami pracowały niezależnie różne zespoły projektantów.
Przy każdym projekcie zdecydowanie rekomendujemy testy wszystkich koncepcji. Testy odbywają się podczas badań konsumenckich. To najlepsza droga do uzyskania obiektywnej opinii na temat powstałych propozycji kreatywnych.
Aby obejrzeć więcej naszych projektów, przejdź do zakładki z portfolio lub pobierz prezentację.
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT