Wiemy, w jaki sposób zmienić produkt lub usługę, by stał się bestsellerem. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak wygląda konkurencja w kraju i za granicą. Coraz trudniej o uwagę konsumenta. Niełatwo wyróżnić się na półce i zdobyć nowych odbiorców. Wymagania klientów rosną wraz ze wzrostem konkurencyjnych marek. Dlatego tak istotne jest stworzenie marki, która się wyróżnia, ma swoją niszę i unikatowy wygląd.
W grupie PG Brand Reforming pomagamy naszym klientom realizować najbardziej odważne projekty biznesowe. Razem wybieramy kierunek działań. Naszym nadrzędnym celem jest kreowanie emocjonalnej i spójnej koncepcji wizualnej.
To etap zbierania informacji o produkcie lub usłudze. Musimy dowiedzieć się wszystkiego o konkurencji, konsumentach i sytuacji na rynku. Wyróżniamy mocne strony produktu i definiujemy USP (unique selling point). Określamy też cechy marki i jej potencjał.
Po analizie danych definiujemy, jak marka powinna wyglądać w przyszłości. Bardzo ważne jest, by na tym etapie doprecyzować nawet najdrobniejsze szczegóły wizerunku. W wyniku tych działań powstaje platforma marki i strategia pozycjonowania marki.
Naming to jeden z ważniejszych etapów pracy nad nową marką. Opracowanie trafnej nazwy może znacząco wpłynąć na rozpoznawalność produktu na półce. Poświęcamy temu etapowi dużo uwagi. Tworząc nazwę pracujemy przy pomocy metod opartych na USP marki i jej pozycjonowaniu.
Warstwa wizualna to główny kanał percepcji marki. Projekty graficzne to naturalna kontynuacja pozycjonowania produktu lub usługi. Obraz jest również nośnikiem wiadomości. Wszystkie koncepcje namingowe i designerskie sprawdzamy podczas badań z grupą docelową.
Aby obejrzeć więcej naszych projektów, przejdź do zakładki z portfolio lub pobierz prezentację.
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT