Bardzo często można spotkać się ze stwierdzeniem, że kobiece piękno przemija. Jednak w rzeczywistości sprawa wygląda nieco inaczej. Kobiety prowadzą aktywny styl życia, nie zwracając uwagi na upływający czas.
Uprawiają sport, biorą udział w spotkaniach towarzyskich, podróżują itp. Są pogodne i żywiołowe, a ich wiek nie robi na nich żadnego wrażenia. Kosmetyki Aggie zostały stworzone z myślą o właśnie takich kobietach. Podczas pracy nad opakowaniem zespół PG zdecydował się połączyć finezję oraz minimalizm. Kluczowym przesłaniem wizualnym marki jest elegancja, pewność siebie, estetyka oraz piękno. Na pierwszy rzut, oka opakowanie wydaje się dostępne i przyjazne: minimalistyczne ale wyraziste logo, nazwa marki napisana dużą czcionką. Jednak kolorystyka, a mówiąc dokładniej, bogata i szlachetna paleta barw, ma za zadanie wprowadzić różnicowanie między produktami. Niestandardowy wybór materiału, z którego zostało stworzone pudełko – opakowanie holograficzne sprawia, że tubka lub pudełko, w które zapakowany jest produkt mieni się i błyszczy. Takie rozwiązanie wygląda szlachetnie, minimalistycznie i nienarzucająco, ale tym samym wyróżnia się na półce.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT