Na rynek Uzbekistanu wkracza akademia IT nowego formatu, którą stworzył współzałożyciel francuskiej szkoły Ecole 42.
Akademię cechuje unikalne podejście do nauki bez wykładów, ocen, nauczycieli, których zastępują mentorzy. Szczególny nacisk kładziony jest na samokształcenie, wymianę wiedzy w grupie oraz zdobywanie wiedzy o dowolnej porze przez siedem dni w tygodniu.
Celem marki Astrum jest stworzenie odpowiednich warunków do kształcenia i rozwoju każdego studenta, a tym samym przyczynienie się do rozwoju całej branży IT w Uzbekistanie. Nazwa marki Astrum nie została wybrana przypadkowo. Wyraz astrum ma swoje korzenie w języku łacińskim i oznacza gwiazdę, ciało niebieskie.
Łacińskie pochodzenie słowa astrum podkreśla naukowy charakter marki. Natomiast znaczenie słowa kojarzy się z osiągnięciami i dążeniem do ideału. Zaproponowane rozwiązanie graficzne daje wrażenie przyjaznego nastawienia i elastyczności, a zastosowana paleta barw obrazuje połączenie marki z technologiami, będąc jednocześnie nienarzucajacą się, jasną formą przywodzącą na myśl kreatywność i pozaformalne nurty edukacji. Ponadto w logo marki zamiast litery T zaszyfrowany jest skrót IT, który swoim kształtem przypomina osobę tj. studenta akademii.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT