Dobre pomysły to proste pomysły. Kierujemy się zasadą “Keep it simple”
Kreatywność znajdujemy w prostych, nieszablonowych porównaniach i innych spojrzeniach na codziennie rzeczy. Czasem wystarczy połączenie dwóch obserwacji, by uzyskać oryginalny efekt. Przykładem takiego pomysłu jest stworzone przez nas opakowanie na mleko.
Produkty mleczne zazwyczaj różnią się zawartością tłuszczu. To trochę tak jak z rozmiarami ubrań – im rozmiar większy, tym inna litera na metce. Połączyliśmy te wartości i stworzyliśmy nietypowy, ale prosty system oznakowań dla pudełek mleka. Zgodnie z oznaczeniami na ubraniach – mleko S to najmniejsza zawartość tłuszczu, M – średnia, a L – najwyższa. Aby podkreślić naszą ideę, zdecydowaliśmy się również na użycie niestandardowej technologii tłoczenia na kartonach. Wypukłe elementy są również nośnikiem informacji o zawartości tłuszczu.
Projekt okazał się dużym sukcesem. Liczba nagród za opakowania mleka SML pozwoliła nam znaleźć się w czołówce agencji kreatywnych w Europie.
Nagrody:
- brąz na międzynarodowym festiwalu German Design Award 2018 w Niemczech
- brąz na międzynarodowym festiwalu PENTAWARDS 2017 w Barcelonie
- nagroda na międzynarodowym festiwalu reklamowym Kyiv International Advertising Festival 2017
- nagroda na międzynarodowym festiwalu reklamowym AD STARS 2016 w Korei Południowe
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT