Zespół PG Reforming stworzył projekt dla kanadyjskiej marki „Quick’n’Yummy” z branży produktów ketonowych.
Quick’n’Yummy jest małą rodzinną firmą działającą w Kanadzie. Zajmują się produkcją zdrowych produktów keto, takich jak muesli, ciasteczka o niskiej zawartości węglowodanów, babeczki i inne.
Marka Quick’n’Yummy skoncentrowała się na jednym kluczowym dla nich produkcie – keto babeczki (szybkie ciasteczka wypiekane bezpośrednio w kubku). Teraz jednak postanowili poszerzyć gamę swoich produktów i dodać kilka innych pozycji do swojego portfolio.
Nasze zadanie: przeprojektowania znaku towarowego Quick’n’Yummy oraz opracowanie projektu dla nowych produktów z gamy tej marki.
Zespół PG przeprojektował całe logo, tak aby było ono bardziej odpowiednie dla szerszej linii produktów. W logo została zastosowana nowoczesna czcionka, a z litery „Q” rozchodzą się promienie przypominające kształtem ziarna, co oddaje specyfikę tych produktów – pełnowartościowość, naturalność i zdrowie.
Produkty tej marki to produkty keto: produkty niskowęglowodanowe bez dodatku glutenu, cukru, mleka i soi. Z tego względu ważne było umieszczenie wszystkich tych zalet na opakowaniu, tak aby konsument wyraźnie zwrócił na nie uwagę.
Projekt oparty jest na żywych kolorach i typografii, które podkreślają zalety produktu. Dodatkowe jego atuty zostały podkreślone poprzez dodanie wątku smakowitości. Efektem naszej pracy jest nowoczesny i pysznie wyglądający design.
The PG team redesigned the entire logo to make it more suitable for a wider product line. In the logo we use a modern font, which is complemented by the “grains-rays” from the letter “Q”, which reflects the specificity of these products – wholesome, natural, healthy.
The products of this brand are keto products: low-carb products without added gluten, sugar, milk, soy. Therefore, it was important to place all these advantages on the packaging so that the consumer would clearly pay attention to it.
The design is based on vibrant colors and typography that emphasizes the product’s benefits. This design is supported with elements of a juicy food zone so that the consumer understands that our product is delicious as well. As the result, we developed a modern and tasty design.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT