fbpx
Konin

Konin

Miasto zielonej energii

Z miasta węgla do fajnego miasta: zobacz jak zmieniliśmy tożsamość miasta Konin.

Naszym dążeniem było stworzenie marki, która idealnie odzwierciedlałaby światopogląd przyjęty przez władze miasta. Marka ta musiała być proekologiczna i co ważne, musiała podkreślać dynamiczny rozwój społeczeństwa i infrastruktury. Kluczowym czynnikiem była tu energia, która oddziaływała na wszystkie elementy przyjętej strategii.
Z jednej strony, energia jest dla nas czymś namacalnym. Odczuwamy ją poprzez ciepło, wibracje lub dźwięk. Bezpośrednio wpływa ona na nasze zmysły i może przejawiać się w różnych postaciach. Z drugiej strony energia to fala i często tak ją sobie wyobrażamy.

Zespół projektowy PG Brand Reforming zainspirował się elastycznością przepływu energii między różnymi odbiorcami. W ocenie zespołu kluczowe były relacje pomiędzy mieszkańcami i infrastrukturą, administracją i strukturami miejskimi, zrównoważonym rozwojem i innowacyjnością, czy też biznesem i kreatywnością. Przeprowadzany branding podkreślał i uwzględniał wszystkie te relacje.

Rozwój zielonej energii ma swoje przełożenie w wielu nowych inicjatywach. Dla przykładu można wskazać strukturę ikon odnoszących się do różnych obszarów w mieście takich jak: turystyka, opieka zdrowotna, logistyka i inne. Każda ikona ma swój początek i koniec, które dążą do połączenia się z innymi obszarami. Dzięki temu pokazujemy jak obiekty użyteczności publicznej oddziałują na infrastrukturę oraz jak wygląda interakcja we współczesnym inteligentnym mieście.

Więcej na ten temat:

nowymarketing.pl  

Blog PG

 

Klient:

Urząd miasta Konin

Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image
Konin image

Opinia klienta:

«Współpracowałam z PG Brand Reforming przy opracowaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Miasta Konina, w tym jego logotypu. Zadanie obejmowało również opracowanie kampanii wizerunkowej, mixu marketingowego realizującego założenia strategii komunikacji oraz ram systemu komunikacji online.
Wraz z zespołem Wydziału Strategii i Marketingu Miasta Urzędu Miejskiego w Koninie postawiliśmy przed agencją bardzo ambitne zadanie uzyskania pełnej zgodności koncepcji ze strategią komunikacji, zgodności ze strategią i wartościami Zielonego Miasta Energii, unikalności koncepcji wyróżnienia marki Konina na tle innych miast. Ocenialiśmy jasność przekazu, nawiązanie w nowej formie do dotychczasowej tożsamości miasta, przy jednoczesnym uzyskaniu nowoczesności w egzekucji wizualnej. Agencja PG Brand Reforming w pełni sprostała temu zadaniu. Co więcej, wypracowany system identyfikacji wizualnej został z sukcesem zdrożony w naszym mieście. Spotkał się z pozytywną oceną większości mieszkańców a hasło „Konin – tu płynie energia” na stałe zagościło w rozmowach o mieście, w żargonie mediów oraz w koncepcjach działań społecznościowych konińskich szkół i instytucji. Stał się nową tożsamością miasta.
Cenię sobie bardzo podejście, jakie agencja ma do sposobu współpracy z klientem, elastyczność, szybkość, zaangażowanie całego zespołu, partnerski sposób pracy, chęć pełnego zrozumienia zamierzeń i celów klienta oraz wysoki profesjonalizm i kreatywność członków zespołu.
Całym sercem polecam.»

Agnieszka Gołębiowska

Koordynatorka ds. młodzieży i projektów kreatywnych
(poprzednio Kierownik Wydziału Strategii i Marketingu Miasta)

Klient:

Urząd miasta Konin

Inne prace

Zobacz nasze inne realizacje:

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT