Tożsamość firmy kryptograficznej i jej dwóch submarek
CoinsPaid to firma, która tworzy produkty do pracy z kryptowalutami w B2B i B2C. Firma posiada dwie submarki:
- Crypto Processing –bramka płatnicza dla firm akceptujących płatności w kryptowalutach,
- Crypto SaaS – oprogramowanie do przetwarzania procesów kryptograficznych.
Brief:
Rebranding marki oraz stworzyć architekturaę marki.
Firmę można opisać jako zespół ekspertów o podobnym sposobie bycia i rozumowania. Gotowi są oni wesprzeć swoich klientów w zrozumieniu kryptowalut i transakcji dokonywanych przy ich pomocy.
Rozwiązanie:
Cechą, która wyróżnia CoinsPaid jest otwartość na świat i ludzi. Firma komunikuje się na równych zasadach ze swoimi klientami. Konkurencyjne firmy używają niebieskiej kolorystyki, aby podkreślić ich technologiczną specyfikę. Dla CoinsPaid ważne było zastosowanie innej palety kolorów, tak aby wyróżnić się na tle konkurencji, jednocześnie podkreślając nowoczesny i przyjazny charakter firmy.
Dlatego właśnie dla firmy i jej submarek wybrano jasne, dynamiczne kolory. Symbolem marki stała się kometa – niczym jasny blask, który wyznacza kierunek i tworzy graficzną wizualizację dla każdego działu firmy.
Rozwiązanie:
Cechą, która wyróżnia CoinsPaid jest otwartość na świat i ludzi. Firma komunikuje się na równych zasadach ze swoimi klientami. Konkurencyjne firmy używają niebieskiej kolorystyki, aby podkreślić ich technologiczną specyfikę. Dla CoinsPaid ważne było zastosowanie innej palety kolorów, tak aby wyróżnić się na tle konkurencji, jednocześnie podkreślając nowoczesny i przyjazny charakter firmy.
Dlatego właśnie dla firmy i jej submarek wybrano jasne, dynamiczne kolory. Symbolem marki stała się kometa – niczym jasny blask, który wyznacza kierunek i tworzy graficzną wizualizację dla każdego działu firmy.
W jaki sposób zostało to wdrożone w CoinsPaid?
Dominującym kolorem marki jest neonowy żółty. W tej marce kometa tworzy okrąg – symbol energii i ciągłego ruchu. Ponadto koło niesie dodatkowe przesłanie, aby skupiać się na najważniejszych rzeczach związanych z wartościami firmy.
W jaki sposób zostało to wdrożone w Crypto Processing?
Crypto Processing jest często wykorzystywane w kasynach online i u bukmacherów, co kojarzy się ze sportem, adrenaliną i chęcią wygranej. Z tego względu oprawa wizualna marki wykorzystuje motyw sportowy z naciskiem na osiągnięcia i emocje. W Crypto Processing głównym kolorem jest czerwony. Kometa zmienia się w dynamiczną trajektorię co sprawia, że marka jest bardziej męska i umiarkowanie odważna.
W jaki sposób zostało to wdrożone w Crypto SaaS?
Turkus to główny kolor pojawiające się w Crypto SaaS. Kometa w tym przypadku tworzy trójkąt, który symbolizuje architekturę i fundamenty. Odzwierciedla to bezpośrednio specyfikę produktu SaaS i czyni markę bardziej wymagającą.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT