Cammello to mała rodzinna belgijska firma, która zajmuje się produkcją nawozów do trawników. W ramach projektu zespół PG przeprowadził desk research, opracował pozycjonowanie oraz tożsamość marki.
Grupą docelową produktu są miłośnicy trawników, dla których pielęgnacja trawnika jest rodzajem hobby. W związku z tym dążą oni do perfekcyjnego wyglądu swojego trawnika. Zazwyczaj są to ludzie zamożni mający własne rodziny. Konsumenci zwracają szczególną uwagę na wygląd swojego trawnika. Właśnie na tej podstawie sformułowano zdanie stanowiące kwintesencję marki „Perfekcyjna formuła do trawników od małej rodzinnej firmy”. W wyniku projektu powstała tożsamość marki Cammello, której charakterystycznym elementem jest wzór przedstawiony na opakowaniu produktu. Składa się na niego kilka elementów kolorystycznych – różne odcienie zieleni oraz pomarańczy, a więc barwy zbliżone do tych naturalnych.
Dodatkowo, stworzone zostały projekty opakowań dla trzech rodzajów nawozów. Specyfika każdego produktu została oddana poprzez zróżnicowanie kolorystyczne. Nawóz odpowiedni do użycia w okresie jesiennym ma opakowanie w kolorze pomarańczowym. Uniwersalny nawóz do wszystkich roślin oznaczony jest kolorem fioletowym, natomiast specjalny nawóz do trawników ma zielone opakowanie. W projekcie opakowania poprzez jego treści informacyjne podkreślamy walory użytkowe produktu, jak również kreujemy emocjonalną reakcję konsumenta poprzez umieszczenie na opakowaniu prawdziwych zdjęć trwaników.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT