YONOVO
Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem marki, która produkuje pełną gamę najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku: narzędzia gospodarstwa domowego, naczynia i przybory kuchenne, drobną elektronikę i inny sprzęt. Twoje produkty dobrze się sprzedają, ale kupują je głównie osoby dorosłe.
Należy zadać sobie pytanie, czy młodzi ludzie nie potrzebują wiertła, aby samodzielnie powiesić obraz? Oczywiście, że go potrzebują. Jednak pragną i chcą to zrobić w swoim własnym stylu!
Konieczne więc jest nadanie marce produktu wyjątkowego designu.
Wspólnie z naszymi partnerami stworzyliśmy nowe logo i projekt opakowania dla marki z Arabii Saudyjskiej. YONOVO to marka narzędzi, drobnego sprzętu AGD i RTV oraz wielu innych produktów przydatnych w gospodarstwie domowym.
Głównym zamierzeniem budowanej na nowo tożsamości marki, stało się poszerzenie jej grona odbiorców i dotarcie ze swoimi wysokiej jakości sprzętem do maksymalnie dużej liczby ludzi. Stworzone logo okazało się dynamiczne, żywe i nowoczesne. Jest ono proste i składa się tylko z napisu uzupełnionego o dodatkowy element geometryczny. Poprzez zabranie trójkątowi jednego boku, stracił on symboliczną stabilność, ale dzięki temu udało się pokazać dynamiczny i rozwojowy charakter marki. Lekkość liter i kontrast sprawiają, że słowo YONOVO wygląda pewnie i profesjonalnie, jednocześnie zachowując swój ekstrawagancki i młodzieżowy styl.
Co z kolorami? Zdecydowano się na klasyczne połączenie żółtego i czarnego, które to kolory są powszechnie kojarzone z narzędziami, pracami budowlanymi i „niebezpiecznymi” urządzeniami. Jednakże, aby ożywić wizerunek marki i sprawić by lepiej ona zapadała w pamięci, dodane zostały również nietypowe kolory dla tej kategorii produktów jak szary, różowy i miętowy.
YONOVO jest produktem przeznaczonym do sprzedaży na platformach zakupowych, dlatego dużo uwagi poświęcono projektowi opakowania. Stawiane mu zadanie było proste. Stworzyć maksymalnie dobre pierwsze wrażenie po kliknięciu na produkt w karcie katalogowej. Chociaż produkty YONOVO nie posiadają wyjątkowych cech pod kątem technicznym, to wyróżniają się pod względem wizerunkowym. Dzięki temu, marka dociera do swoich docelowych odbiorców. Jeżeli produkt oferuje te same parametry co konkurencja, to racjonalnie myślący dorosły człowiek zdecyduje się na sprzęt tańszy, z kolei młodzież wybierze produkt lepiej wyglądający. Oba te fakty wykorzystała marka YONOVO przy budowaniu swojej nowej tożsamości.
YONOVO. Żyj w swoim stylu.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT