PG Reforming opracował naming i koncepcję wizualną autentycznej wódki z Europy Wschodniej.
Mówi się, że wódka to najbardziej autentyczny napój Europy Wschodniej. Klimat tej oryginalności i krajobrazu chcieliśmy podkreślić tworząc nazwę, projekt butelki i etykietu dla marki Woodker. To wysokiej klasy wódka wyprodukowana po potrójnej filtracji i oczyszczona przy użyciu naturalnego węgla.
Woodker to siła natury. Pragnęliśmy przenieść konsumentów do lasów Europy Wschodniej, dać im odczuć potęgę tę natury. Z tego powodu postawiliśmy na odzwierciedlenie tego charakteru na butelce. Głównym elementem etykiety jest teksturowane zdjęcie kory. Tak jak kora każdego drzewa jest inna w dotyku, tak samo postanowiliśmy, by butelka Woodker była inna w dotyku od innych opakowań na półce. W ten sposób produkt można rozpoznać z zamkniętymi oczami.
Wysoką jakość i charakter premium marki ubraliśmy w minimalistyczny design oraz wyszukane rozwiązania w druku.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT