Wargaming zgłosił się do nas z prośbą o stworzenie rozbudowanego programu lojalnościowego dla pracowników. Program, zgodnie z filozofią firmy, miał być typową grą.
Naszym zadaniem było opracowanie pozycjonowania projektu, dokładnej mechaniki zaangażowania pracowników, rozpisanie poziomów i nadanie nickname’ów graczy, szczegółowa koncepcja graficzna każdego z level’i oraz zaprojektowanie nagród dla zwycięzców.
Prace nad projektem rozpoczęliśmy od obserwacji samej specyfiki pracy w Wargaming. Zatrudnione osoby to prawdziwi gracze; pasjonaci mający żyłkę do wygrywania i zdobywania kolejnych poziomów. Każdy z nich to urodzony zwycięzca.
Wypracowany insight strategiczny pchnął nas do zbudowania systemu identyfikacji wizualnej opartej na motywach zwycięstwa. Całość opakowaliśmy w kluczowe elementy kultury korporacyjnej Wargaming.
Charakterystycznym fragmentem gry stały się orły. To symbol zwycięstwa znany już w czasach starożytnych. Orłami w Wargaming stali się team leaderzy. Pracownicy przyjęli rolę prawdziwych wojowników. Pierwszy poziom zdobywało się już po roku pracy. Bardzo ważne było dla nas podkreślenie, że gra jest zespołowa. Pragnęliśmy przekazać, że każdy pracownik może poczuć przynależność do grupy.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT