Ulepszony plaster na nos
Czasami najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze, ale aby sprzedać je swojej publiczności, trzeba je odpowiednio zapakować. Wszyscy używamy plastrów, kiedy przypadkowo skaleczymy palce lub zarysujemy kolano, potykając się o krawężnik. Nasz klient sugeruje innego rodzaju zastosowanie dla elastycznych plastrów – przyklejanie ich na nos, aby oddychać w zupełnie nowy sposób. Wierzcie mi, sprawdziliśmy – to jak ponowne odkrycie procesu oddychania. Zobaczmy, jak to działa.
Główną grupą docelową są młodzi ludzie, millenialsi i zoomersi, pokolenia Instagrama i TikToka, dla których ważna jest nie tylko funkcja produktu, ale również jego wygląd. Opracowaliśmy kolorowe opakowania Stickys z kolorowymi plastrami na nos w środku. Te plastry są odważną odpowiedzią na stygmatyzację medycznych i sportowych rozwiązań wspomagających zdrowie, dlatego zrobiliśmy je widocznymi: nie ma nic złego w dbaniu o sposób, w jaki oddychasz. Sam plaster pomaga nieco podnieść skrzydełka nosa i ułatwia proces oddychania oraz nasycania całego ciała tlenem. Im więcej tlenu, tym lepiej się czujemy, lepiej pracuje mózg, lepiej uprawiamy sport i lepiej śpimy. Tak, pomagają również na chrapanie.
Głównym kanałem promocji Stickys jest sieć społecznościowa liderów opinii. Stickys jest więc promowany jako produkt Lifestyle, jako atrybut nowoczesnej i samowystarczalnej osoby, która trzyma nos na wietrze i podąża za zdrowymi trendami.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT