Soy to naturalny napój na bazie soi. Zespół PG Reforming odpowiadał za stworzenie marki; nazwy, logotypu i projektu opakowania.
Napój ma trzy warianty smakowe: jabłkowy, brzoskwiniowy i tropikalny. Dzięki poręcznemu opakowaniu łatwo go mieć zawsze przy sobie – na siłowni, w pracy, czy podczas spaceru. Postawiliśmy na radosne kolory. Chcieliśmy złamać szarość codzienności i nadać życiu symbolicznego smaku. Wierzymy, że już samo patrzenie na tak opracowany design wywołuje uśmiech. Po bliższym obejrzeniu łatwo też zobaczyć, że na pudełkach szaleją owoce – ananas korzysta z uroków basenu, brzoskwinia szykuje się do skoku, a jabłko ma zajawkę na sport. W końcu „Soy” rymuje się z „joy”!
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT