Team PG Brand Reforming stworzył nowy projekt opakowań środków dezynfekujących na amerykański rynek.
Dla klienta Novalent ze Stanów Zjednoczonych zaprojektowaliśmy nowy design opakowań.
Novalent to niezwykle skuteczny środek dezynfekujący. Chroni dłonie przed bakteriami przez 24 godziny, nawet po umyciu rąk. Projekt zarówno dla klienta, jak i dla nas był niezwykle istotny. Rozpoczęliśmy pracę w momencie, gdy Covid-19 zaczął opanowywać całe Stany Zjednoczone. Wszystkim zależało na czasie.
W opracowywaniu koncepcji poszukaliśmy inspiracji w symbolu „+” jako symbolu pola ochronnego. Paletę kolorów oparliśmy na bieli i niebieskości. To barwy, które naturalnie kojarzą się z czystością. Zależało nam na tym, żeby konsument od razu zrozumiał funkcje produktów, nawet bez czytania etykiety. W efekcie stworzyliśmy minimalistyczny pattern, który przedstawiany na wszystkich produktach Novalent Shild+.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT