Pełni energii zaprojektowaliśmy logotyp oraz opakowanie dla naturalnego napoju energetycznego Engie. To pięć różnych smaków zamkniętych w kolorowych puszkach.
Engie to naturalne pobudzenie. Napój, dzięki zawartości guarany, dodaje energii i nadaje rytm na cały dzień nowych wyzwań. Nie zawiera w sobie cukru ani sztucznych substancji. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają lepszych wersji energetyków dostępnych na rynku.
Postawiliśmy na kolory. Już sam logotyp występuję w różnych wariantach kolorystycznych, w zależności od smaku. Odnieśliśmy się stylem do klasyków z poprzednich dekad. Miękka forma, zawijasy nadają znaku marki humoru.
Smaki rozróżniliśmy kolorami. Paleta barw jest bardzo charakterystyczna, lekko kieruje się w stronę pasteli. Sprawia to, że produkt znacznie wyróżnia się na sklepowej półce.
Wszystkie puszki „ubraliśmy” w ilustracje. Wspólnym mianownikiem bohaterów na opakowaniach jest ruch; każdy akurat to jedzie na deskorolce, to gra w siatkówkę, to idzie na plażę. Naszym celem było podkreślenie działania produktu w obrazkach na puszkach.
Energii dodaliśmy również samej etykiecie produktu. To, co najbardziej istotne, zaznaczyliśmy ręcznie podkreśleniem lub zaznaczeniem. Dodatkowo, na potrzeby rozróżnienia smaków, stworzyliśmy pięć ikon – drinków. Każdy z nich reprezentuje inny smak.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT