Beersheet to nowa izraelska marka kosmetyków w segmencie medium+. Aktualnie pojawiła się w trzech krajach: Korei Południowej, Chinach oraz Izraelu. Zadaniem PG było opracowanie designu na wszystkie opakowania marki.
„Beersheet” po hebrajsku znaczy „genesis”. Nazwa oddaje kwintesencję składu produktów – to kosmetyki mineralne z Morza Martwego. Tak jak każde życie pochodzi z morza, tak Beersheet pozycjonuje się jako kosmetyki na całe życie. Ideę marki odzwierciedliliśmy już w samym logotypie. To napis, gdzie delikatna subtelna linia stopniowo przechodzi w coraz grubszy font. Tym samym przedstawiliśmy koncept genezy już w samej nazwie produktu.
Morze Martwe to cicha lazurowa woda, brak roślinności, pustynny klimat i wszechogarniający spokój. Piękny minimalizm krajobrazu stworzony przez naturę. Właśnie ten minimalizm postanowiliśmy przełożyć na opakowania Beersheet. Skupiliśmy się na naturalnym odzwierciedleniu wzorów soli z Morza Martwego. Tłoczona srebrna folia oddaje nierówności jej osadów. Zdrowotna sól na pudełkach to podkreślenie głównego USP produktów. Minimalny nowoczesny design z kolei stawia markę w wyższej kategorii cenowej.
Zespół projektowy PG zaprojektował 36 różnych SKU produktów. Są to m.in. kremy, szampony, mydła, sole, czy peelingi.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT