Branding towarów i usług

Przekształcimy dobre towary lub usługi w marki handlowe,
które z ciągiem czasu zostaną prawdziwymi brandami.

Branding towarów i usług

Żyjemy w szalonych czasach. Ilość informacji wokół nas co chwila rośnie. Póki czytaliście to, informacji zrobiło się jeszcze więcej! Co chwila do ludzkich głów przychodzą co najmniej kilka pomysłów, które potrafią przewrócić ten świat do góry nogami. Jak nie dopuścić, aby pomysł zaginął, jak zrealizować go? Pomagamy w realizacji nawet najśmielszych pomysłów biznesowych w części brandingu. Brand jest jak aktor – musi nie tylko mieć talent, lecz trzeba jeszcze dobrać właściwą rolę, charakteryzację i publiczność. Więc, dowolny projekt brandingowy w naszej firmie przechodzi następujące etapy:

KROK 1: ANALIZA I BADANIA

Zebrać informacje, znaleźć brakujące dane, zbudować obraz, stworzyć prognozę rozwoju rynku, wyłonić mocne strony produktu, określić cechy marki – z tym wszystkim z łatwością dają sobie radę nasi pracownicy.

KROK 2: FORMALIZACJA BRANDU

Kiedy dane są zgromadzone należy określić, jakim, w końcu, będzie brand. Aktor, który dopiero zapoznaje się z rolą, żeby trafnie w nią się wcielić, musi mieć szczegółową wizję docelowej postaci. W ten sam sposób dzieje się to w brandingu – logiczny brand można zbudować jedynie po szczegółowym przemyśleniu. Wynikiem tego etapu staje się pełnowartościowa platforma marki.

KROK 3: NAZEWNICTWO

Ale, oczywiście, jednym z najważniejszych kryteriów przy wyborze praktycznie każdego towaru konsumenckiego jest opakowanie. Właśnie design opakowania wpada w oko konsumenta, jako pierwszy. Opracowuje się kilka opcji opakowania, które następnie są testowane wśród grup docelowych

KROK 4: DESIGN

Dowolny produkt, firma, usługa – wszystko istnieje w świecie, gdzie podstawowym kanałem odbioru nadal pozostaje ten wizualny. Ponadto – świat na tyle przyśpieszył, że znaczenie każdego punktu kontaktowego rośnie niesamowicie szybko, czy chodzi o opakowanie w brandingu konsumenckim, czy o wizytówkę w firmowym albo o stronie produktu w Digital branding. Przywiązujemy dużą uwagę temu, aby design był logiczny i bazował się na potrzebnej dla projektu części rzeczywistości.

NASZE DOŚWIADCZENIE

□ Marka handlowa jedzonka dla dzieci Baby Hit dla Orszańskich Zakładów Mięsnych S.A.;
Marki handlowe drażetek VotEtti, Sweet’n’fit, Choconel dla producenta słodyczy Czerwony Piszczewik S.A.;
□ Marka handlowa małych form architektonicznych Bet ON dla firmy Styl-Decor;
□ Rebranding firmy VOS’MAE;
□ Marka handlowa wkładów do e-papierosów Relakes;
Marka handlowa mąki Daloni;
Marka handlowa Razem ku Zdrowiu dla Czerwonego Krzyża;
Branding korporacyjny dla holdingu Santa.

Aby zobaczyć więcej naszych prac – przejdź do portfolio lub pobierz prezentację.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.