fbpx
Very Berry

Very Berry

Bardzo jagodowe galaretki!

Najczęściej wygląd opakowania oraz nazwa klasycznych żelek adresowane są do dziecięcego odbiorcy. Dlatego też znakiem rozpoznawczym tych słodyczy często jest maskotka, jaskrawe, kolorowe opakowanie oraz łatwa do zapamiętania nazwa marki.

Nasz zespół uświadomił sobie, że wyżej wymienione elementy muszą być brane pod uwagę podczas tworzenia nowego produktu. Jednocześnie naszym celem jest odejście od odbierania naszego towaru jako produktu wyłącznie dla dzieci. Nazwa Very Berry jest łatwa do zapamiętania, a wszystko to dzięki zastosowanemu rymowi. Odzwierciedla ona prostotę produktu – jagody są smaczne i zdrowe. Bardzo jagodowe. Najważniejszym elementem wizualnym opakowania jest wzór, z którym kojarzona jest marka: przyjemne dla oka litery, tabliczka, której kształt przypomina owoce, takie jak chociażby jagody, a także żywa kolorystyka, która podkreśla tożsamość marki.   Zabawne nazwy produktów od razu informują konsumenta o tym jaki smak galaretki znajdą w danym opakowaniu. PG Reforming zdecydowało się na wykorzystanie metody badawczej – utworzenie grupy fokusowej składającej się z przedstawicieli docelowej grupy odbiorców, aby mieć pewność, że marka znajdzie potencjalnych nabywców.

Very Berry image
Very Berry image Very Berry image
Very Berry image
Very Berry image
Very Berry image
Very Berry image
Very Berry image Very Berry image
Very Berry image Very Berry image Very Berry image Very Berry image
Very Berry image

Inne prace

Zobacz nasze inne realizacje:

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT