Twój codzienny sponsor olimpijski
TEOS to marka klasycznych gęstych jogurtów z nowymi produktami: bezcukrowymi jogurtami pitnymi oraz jogurtami pitnymi z jagodami, mango i wiśniami. W przypadku TEOS konieczne było odmłodzenie wizerunku marki, tak aby podkreślić znaczenie jogurtu pitnego dla sportowców amatorów oraz młodych ludzi prowadzących aktywny tryb życia.
W trakcie prac nad projektem, klient zdecydował o zerwaniu z wizerunkiem marki kojarzonej z jogurtem greckim i postanowił przejść w obszar zdrowych produktów żywieniowych. Uprzedni wizerunek związany z jogurtem greckim wymuszał stosowanie pewnych elementów graficznych takich jak wielkie litery „T” czy używanie jasnoniebieskich i białych odcieni. Zgodnie z zaleceniami klienta, finalnie powstał produkt bardziej dynamiczny i kontrastowy. Usunęliśmy ozdobniki w czcionce i dodaliśmy kolorowy znacznik podkreślający smak danego produktu.
Ostatecznie, projekt okazał się prosty i skuteczny. Założenia projektowe pozwoliły na symetryczne i dobrze widoczne rozmieszczenie wszystkich elementów, podkreślając również istotną informację o dużej zawartości białka w produkcie. W ten sposób powstała wyrazista i atrakcyjna marka dedykowana dla nowego grona odbiorców.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT