fbpx
Robim Good

Robim Good

Piwo z kulturą

Naszym zadaniem było opracowanie nazwy, logotypu i pełnej identyfikacji dla lokalnego browaru. To piwo stworzone dla prawdziwych koneserów. Pomysł miał odzwierciedlać białoruskie pochodzenie i wiedzę samych twórców.

Prace rozpoczęliśmy od zbudowania całościowej architektury marki. Wyróżniliśmy główny brand klasycznego piwa oraz sub-brand – piwo rzemieślnicze. Główną markę spozycjonowaliśmy jako “Klasyk piwnej kultury”. Zajęliśmy miejsce eksperta w świecie konsumpcji picia piwa. Przyjęliśmy rolę przewodnika wśród piw.

Nie przez przypadek nazwaliśmy markę “Robim Good”. Po przeanalizowaniu światowych trendów zdecydowaliśmy się na połączenie zwrotu białoruskiego i angielskiego w nazwie. Jednocześnie postawiliśmy na nowoczesność, jak i na lokalny patriotyzm. W “Robim Good” ukryte jest znaczenie jakości. Dosłownie możemy to rozumieć jako “Robi Dobrze”.

Identyfikacja Robim Good przedstawia różnorodność odmian piw warzonych przez producenta. Charakterystyczne nadruki z kufla piwa w spójny sposób tworzą logo brandu. Różnokolorowe odciski, od złotego po bursztynowe, nawiązują do wielu rodzajów piwa.

Mniejszy sub-brand piwa rzemieślniczego był skierowany do młodszego targetu. To pokolenie, które preferuje modniejsze wizualizacje marek. Dla nich wykreowaliśmy energiczną linię marki piwa – Zavarushka.

Klient:

Robim Good Brewery

Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image
Robim Good image

Klient:

Robim Good Brewery

Inne prace

Zobacz nasze inne realizacje:

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT