Naszym zadaniem było opracowanie nazwy, logotypu i pełnej identyfikacji dla lokalnego browaru. To piwo stworzone dla prawdziwych koneserów. Pomysł miał odzwierciedlać białoruskie pochodzenie i wiedzę samych twórców.
Prace rozpoczęliśmy od zbudowania całościowej architektury marki. Wyróżniliśmy główny brand klasycznego piwa oraz sub-brand – piwo rzemieślnicze. Główną markę spozycjonowaliśmy jako “Klasyk piwnej kultury”. Zajęliśmy miejsce eksperta w świecie konsumpcji picia piwa. Przyjęliśmy rolę przewodnika wśród piw.
Nie przez przypadek nazwaliśmy markę “Robim Good”. Po przeanalizowaniu światowych trendów zdecydowaliśmy się na połączenie zwrotu białoruskiego i angielskiego w nazwie. Jednocześnie postawiliśmy na nowoczesność, jak i na lokalny patriotyzm. W “Robim Good” ukryte jest znaczenie jakości. Dosłownie możemy to rozumieć jako “Robi Dobrze”.
Identyfikacja Robim Good przedstawia różnorodność odmian piw warzonych przez producenta. Charakterystyczne nadruki z kufla piwa w spójny sposób tworzą logo brandu. Różnokolorowe odciski, od złotego po bursztynowe, nawiązują do wielu rodzajów piwa.
Mniejszy sub-brand piwa rzemieślniczego był skierowany do młodszego targetu. To pokolenie, które preferuje modniejsze wizualizacje marek. Dla nich wykreowaliśmy energiczną linię marki piwa – Zavarushka.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT