“Old Legends” to nowa marka whisky stworzona dla młodych ludzi. Świat brandów whisky dotychczas bazował na tradycji, historii i legendach tworzenia unikalnych receptur
Naszym zadaniem była zmiana tej percepcji i skierowanie komunikatu do znacznie młodszego targetu. Badania marketingowe, jakie przeprowadziliśmy, jasno udowodniły, że dla młodszego pokolenia nie jest istotna tradycja, czy historia. To inna grupa kierująca się innymi wartościami i mająca innych bohaterów. Idolem młodych jest typowy hacker. To nie tylko digitalowy świat, ale przede wszystkim wyraz buntu wobec aktualnego porządku. Jednocześnie to metafora profesjonalizmu, zawodowstwa i jakości produktu. Na tych przesłaniach zaczęliśmy projektować nowe opakowanie whisky. Efekt holograficzny na etykiecie to odzwierciedlenie naturalnego środowiska dla młodszych – świata internetu.
Case study “Old Legends” został opublikowany na najbardziej popularnym na świecie serwisie w branży opakowaniowej – na amerykańskim portalu TheDieline.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT