Dobre wino kojarzy nam się z klasyką, dostojnością i dojrzałością. Tymczasem otrzymaliśmy projekt stworzenia marki wina, która będzie zgoła inna od innych brandów. MeSorta miała stać się młodzieżową marką wina.
Szczegółowe badania, obserwacje i wypracowane insighty konsumenckie doprowadziły nas do konceptu rytmu współczesnego miasta. Miasto nocą to najważniejszy element całej układanki wizualnej. Połączyliśmy nocne życie z romantycznymi wieczorami. Oznakowaliśmy kolory latarni w zależności od barwy wina. Krajobraz miejski na etykiecie zmienia się również w zależności od rodzaju napoju.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT