Projekt opakowania dla marki solonych przekąsek kukurydzianych „KROKI” od firmy Vitba skierowany do młodego odbiorcy.
Solone kulki kukurydziane to nietypowa kategoria produktów na białoruskim rynku. Zadaniem PG w tym przypadku było stworzenie, dla młodej i aktywnej grupy docelowej, odświeżonego wizerunku tej kategorii produktowej. Dodatkowym elementem było wywarcie pozytywnych skojarzeń z pikantną wersją kulek kukurydzianych.
Nazwa KROKI (po białorusku oznacza to samo co po polsku) oddaje aktywność i dynamizm marki, nawiązuje do stylu życia konsumentów. Na opakowaniu każdego smaku pojawia się inna para postaci. Dodatkowo, każde opakowanie symbolizuje inny kraj (np. ser – Francja). Rozróżnienie pomiędzy poszczególnymi rodzajami chrupek podkreślane jest ilustracjami i kolorystyką, które są unikalne dla każdego z nich. Ilustracje tworzą wyjątkowy świat KROKI, tak bogaty w wydarzenia jak życie naszych klientów.
Jedną z form przekazu stosowanych przez markę jest oferowanie konsumentom pomysłów pobudzających emocje, zachęcanie do dzielenia się swoim hobby, dodawanie odwagi i motywacji do realizacji pomysłów. Hasłem reklamowym kampanii jest „KROKI do Twojej przygody!”. Przekaz jaki ze sobą niesie jest emocjonalny, aktywny, inspirujący, odważny i trochę zarozumiały.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT