fbpx

John Dory

Jest Twój. Tylko Twój.

Celem projektu był rebranding marki. Przeprowadziliśmy audyt istniejącej identyfikacji wizualnej i wprowadziliśmy potrzebne zmiany.

Marka John Dory wchodziła w kluczowy etap rozwoju. Potrzebowała konsultacji w sprawie aktualnego logotypu i porad, jak znak zmienić na lepsze. Zwróciliśmy uwagę przede wszystkim na czytelność designu. Postanowiliśmy uprościć znak. Następnie wypracowane uproszczone elementy przełożyliśmy na wszystkie materiały marketingowe.

Klient:

John Dory

Usługa:

Corporate Identity

project image
project image
project image
project image
project image project image
project image
project image
project image

Klient:

John Dory

Usługa:

Corporate Identity

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT