Celem projektu był rebranding marki. Przeprowadziliśmy audyt istniejącej identyfikacji wizualnej i wprowadziliśmy potrzebne zmiany.
Marka John Dory wchodziła w kluczowy etap rozwoju. Potrzebowała konsultacji w sprawie aktualnego logotypu i porad, jak znak zmienić na lepsze. Zwróciliśmy uwagę przede wszystkim na czytelność designu. Postanowiliśmy uprościć znak. Następnie wypracowane uproszczone elementy przełożyliśmy na wszystkie materiały marketingowe.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT