Krasny Pishchevik poprosił nas o pomoc we wprowadzeniu na wschodni rynek zupełnie nowego produktu. Poznajcie Good Mood - żelki z alkoholem.
Na początku zbadaliśmy rynek. Sprawdziliśmy, czy tak innowacyjny produkt spodoba się konsumentom i czy ma szansę osiągnąć sukces. Do tej pory w kraju nie było jeszcze czegoś, co łączyłyby żelki ze smakiem alkoholu. Po długim reaserchu i przeprowadzonych wywiadach mogliśmy potwierdzić tezę klienta. Mieliśmy twarde dane na słusznie stawiane cele biznesowe.
Kolejnym dużym etapem projektu było stworzenie zupełnie od podstaw nowej marki. W tym procesie najpierw określiliśmy grupę docelową, zidentyfikowaliśmy kanały sprzedaży, po czym rozpoczęliśmy pracę nad nazwą i designem.
Nazwa “Good Mood” nawiązuje do dobrej imprezy i doskonałego humoru. Dobry nastrój może nam towarzyszyć nawet bez alkoholu. Żelki są na to gotowym rozwiązaniem. Design z kolei przenosi nas w kosmos. Srebrna kolorystyka opakowań ma na celu wyróżnienie się na półce i pozycjonowanie się w kategorii marek premium.