Tworzenie identyfikacji wizualnej dla marki alkoholowej to dla nas zawsze ciekawe wyzwanie.
W zależności od grupy docelowej, wypracowanej strategii i konceptu na brand, zawsze udaje nam się stworzyć zupełnie nową kategorię trunku. Podobnie było z GinTellMan’em.
GinTellMan to gin o charakterystycznym aromacie jałowca. To natura ukryta w jasnej szklanej butelce. Te elementy naprowadziły nas na rzemieślnicze skojarzenia. Zdecydowaliśmy się w tym kierunku tworzyć etykietę butelki. Bohaterem historii jest GinTellMan, czyli pan dżentelmen w kapeluszu, który z gracją poprawia wąs.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT