PG Brand Reforming był odpowiedzialny za stworzenie nazwy, logotypu i opakowania produktów bitumicznych
Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku dla mastyksy bitumicznej lateksowej oraz uszczelniaczy mastyksowych.
Prace rozpoczęliśmy od szerokich badań. Wyniki, odpowiednie wnioski i wypracowana strategia, pozwoliły nam spozycjonować produkt jako „inteligentną” markę. Łatwość obsługi, technologia i intelekt w połączeniu stworzyły nazwę „Elementum”. Sama konstrukcja produktu była gwarantem wygody. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na umieszczenie na opakowaniu innowacyjnego i nowoczesnego przycisku odtwarzania. Dodatkowo umieściliśmy tam charakterystyczny pasek odtwarzania. Pasek miał za zadanie ułatwienia wyboru między produktami.
Inne prace
Zobacz nasze inne realizacje:
Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.
Zacznijmy pracę!
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.
KONTAKT