fbpx
Dark Side

Dark Side

Energia czarnego kwasu chlebowego

Dark Side to nowy produkt z linii Alivarskich kwasów chlebowych. Do tej pory kwas chlebowy jako napój kojarzył się z minionymi czasami.

Według młodych osób to produkt staromodny i nudny. Postanowiliśmy to zmienić.

Chleb, pszenica, wieś, tradycja – to główne elementy wizualne na niemal wszystkich opakowaniach kwasów chlebowych. O ile grupa docelowa w wieku 25-50 lat docenia ten wachlarz wartości, to nie trafiają one zupełnie do osób w przedziale wiekowym 16-25 lat. Tu dominują nowoczesne wzory, designerskie puszki, które królują na puszkach Pepsi i Coca-Cola. Postawiliśmy sobie ambitny cel. Chcieliśmy stworzyć taki design produktu kwasu chlebowego, by młodzież zaczęła go kupować.

Z jednej strony trzymaliśmy się naturalnych i lekkich wzorów Alivarskich kwasów chlebowych. Pozostawiliśmy spójni z wytycznymi marki. Z drugiej strony pozwoliliśmy sobie pójść krok dalej – wybraliśmy świeżość i odejście od szablonowych tradycyjnych wiejskich schematów.

Dark Side image

Ciemny kwas chlebowy to pierwszy taki napój z linii Alivarskich. Postanowiliśmy to wyróżnić. Przecież to nie kolejny kwas chlebowy, ale przeciwieństwo tego, co konsumenci znali do tej pory. Tak wpadliśmy na pomysł Dark Side – ciemnej mocy, która zbierała swoich miłośników. Ciemna moc w tym przypadku jest jednak daleka od zła i agresji. To niejako druga strona lustra, portal do nieznanego świata, przejście w inny kosmiczny świat. 

Buntownicze pozycjonowanie jest podkreślone i w nazwie, i w designie. Czarna etykieta, transparentne opakowanie, odważny design to cechy charakterystyczne dla młodzieżowych napojów. Logotyp nowej marki stworzyliśmy w stylistyce grunge’u. Głównym elementem niosącym emocje jest promień refrakcyjny. To symbol zmiany kąta widzenia, nowego spojrzenia na te same rzeczy, wydobywania z ciemności tego, co najlepsze. 

Kolejnym krokiem projektowania było zilustrowanie sytuacji spożycia kwasu chlebowego. Jest tu miejsce na biwak, spotkanie ze znajomymi w domu lub na koncercie. Dodatkowo, na każdej butelce i puszce, zdradziliśmy tajniki robienia napoju. Elementem nowości były również przepisy na użycie Dark Side w koktajlach.

 

Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image
Dark Side image Dark Side image Dark Side image Dark Side image
Dark Side image Dark Side image Dark Side image Dark Side image

Projektowanie marek skierowanych do młodszych grup docelowych wymaga zawsze większego dystansu i przesunięcia granic poczucia humoru. Uwielbiamy takie projekty. Dużo frajdy sprawiało nam tworzenie inteligentnych żartów i niecodziennych sformułowań w celu promocji Dark Side. Pośród burzy mózgów, dowcipów i przekomarzań się, powstali dwaj ważni dla marki bohaterowie – Darksider i Joanne of Darkside. 

„The power od the Dark Side” to finalne hasło marki. Dynamizm identyfikacji został rozbudowany na wiele formatów reklamowych. Udało nam się osiągnąć efekt nowości, młodego ducha, nowoczesności. Z sukcesem odróżniamy się od tradycyjnych produktów konkurencyjnych.

Dark Side image
Dark Side image

Inne prace

Zobacz nasze inne realizacje:

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT