PG Brand Reforming stworzył nowe opakowania kultowych soków „Dobry” dla marki Coca-Cola na rynki wschodnie.
„Dobry” to soki ze świeżych owoców, które są już doskonale znane konsumentom we wschodniej Europie. Naszym zadaniem było stworzenie nowego opakowania marki.
Głównym założeniem przy tworzeniu było odświeżenie wizerunku soku jako marki nowoczesnej, optymistycznej, skierowanej do młodszych konsumentów. Naszym zadaniem było również dodanie emocji, nadanie marce więcej personalizacji.
Zdecydowaliśmy się na stworzenie serii ilustracji. Rysunki są przyjemne dla oka dla maluchów, ale wierzymy również, że potrafią wywołać uśmiech dorosłych. Każdy smak otrzymał swojego owocowego bohatera – np. banana, jabłko, ananasa, pomarańczę, kiwi, czy malinę. Wszystkie postaci przedstawiają różne aktywności – malują, jeżdżą na rowerze, robią zdjęcia lub surfują.
Projekt jest zrealizowany w ramach stałej współpracy z grupą Coca-Cola na wschodnich rynkach.