fbpx

Coca-Cola: Dobry

Owocowy bohater na paczce soku!

PG Brand Reforming stworzył nowe opakowania kultowych soków „Dobry” dla marki Coca-Cola na rynki wschodnie.

„Dobry” to soki ze świeżych owoców, które są już doskonale znane konsumentom we wschodniej Europie. Naszym zadaniem było stworzenie nowego opakowania marki.

Głównym założeniem przy tworzeniu było odświeżenie wizerunku soku jako marki nowoczesnej, optymistycznej, skierowanej do młodszych konsumentów. Naszym zadaniem było również dodanie emocji, nadanie marce więcej personalizacji.

Zdecydowaliśmy się na stworzenie serii ilustracji. Rysunki są przyjemne dla oka dla maluchów, ale wierzymy również, że potrafią wywołać uśmiech dorosłych. Każdy smak otrzymał swojego owocowego bohatera – np. banana, jabłko, ananasa, pomarańczę, kiwi, czy malinę. Wszystkie postaci przedstawiają różne aktywności – malują, jeżdżą na rowerze, robią zdjęcia lub surfują.

Projekt jest zrealizowany w ramach stałej współpracy z grupą Coca-Cola na wschodnich rynkach.

Klient:

Coca-Cola

Usługa:

Packaging Design
Rebranding
Ilustracje

project image
project image project image
project image
project image project image
project image
project image project image project image project image
project image
project image project image
project image
project image project image
project image
project image
project image
project image

Klient:

Coca-Cola

Usługa:

Packaging Design
Rebranding
Ilustracje

Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, skontaktuj się z nami. Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie. Zawsze staramy się odpowiadać jak najszybciej na każde pytanie.

Zacznijmy pracę!

Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i kolejne briefy. Do każdego z nich podchodzimy z odpowiednią uwagą. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów współpracy.

KONTAKT