VotEtti

Kiedy sprzedaż określonego produktu systematycznie spada, firma zostaje postawiona przed poważnym wyborem: wycofać ten artykuł ze swojego portfolio czy opracować plan działań marketingowych, które pozwolą konsumentom docenić produkt na nowo. Z takim wyborem spotkała się firma Czerwony Piszczewik, kiedy znane z czasów dzieciństwa draże coraz rzadziej znajdowały się w koszyku zakupowym konsumentów. Nasza firma stworzyła nowa markę handlową celem zwiększenia sprzedaży danego produktu.

Zabawna nazwa VotEtti stanowi swoisty kalambur z okrzyku „vot eti!” (z rosyjskiego „oto te, właśnie te”), pokazującą pewność w wyborze towaru. „Weźmiemy oto te właśnie drażetki, bo są smaczne, naturalne i znane z dzieciństwa.” Kolorowe opakowanie wyróżnia się na półce i pozwala rozróżnić smaki wg koloru opakowania.

Wyniki

Starsze pokolenie do dziś darzy dany produkt sentymentem, za czasów ich dzieciństwa była to jedna z nielicznych dostępnych słodkich przekąsek. Młodzi konsumenci po prostu nie ma tych samych wspomnień, dzieciństwo upłynęło im wśród barwnych łakoci, dlatego dotychczasowe opakowanie wydawało się być przestarzałe i niezrozumiałe. Nowe pozycjonowanie tchnęło w produkt nowe życie, wzmocnione zainteresowanie konsumentów zwiększyło zysk, dzięki czemu podjęto ostateczną decyzję o pozostawieniu produktu na rynku.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.
[contact-form-7 404 "Not Found"]