Kreacja opakowania dla chipsów Onega

Celem projektu jest wprowadzenie na rynek chipsów z surowych ziemniaków pod marką Onega, które przyciągną starszych konsumentów. Ważnym krokiem było opracowanie nowego opakowania.
Marki chipsów zazwyczaj wykorzystują młodzieżowy, energiczny design i standardową prezentację smaków, jednak zespół PG-Branding znalazł inne podejście. Stworzyliśmy niezwykły system food zone z "latającymi" smakami chipsów, który wyróżnia opakowanie na półce. Food zone jest uzupełniona prostą i zrozumiałą infografiką z USP produktu: ekologiczne ziemniaki i naturalny smak. Metalizowany materiał opakowania daje mu efekt premium. Projekt charakteryzuje się dynamiką i elegancją, a wyniki badań pokazują, że to przyciąga wzrok danej grupy docelowej.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.
[contact-form-7 404 "Not Found"]