KFC jako źródło inspiracji

Fastfood jest pozytywnie odbierany przez młodych konsumentów, gdyż daje możliwość zjeść smacznie, szybko i tanio. Światowi gracze nieustannie otwierają nowe lokale na całym świecie. Kiedy marka KFC pojawiła się na rynku białoruskiem, zaczęła zmagać się z dużą konkurencją na nasyconym rynku. Firma chciała lepiej poznać grupę docelową, aby stworzyć skuteczną strategię marketingową.

W trakcie badań jakościowych z najlepszą reakcją konsumentów spotkała się koncepcja reklamowa, pokazująca KFC jako źródło inspiracji. Wizualizacja tej koncepcji opiera się na pokazaniu aktywności popularnej wśród grupy docelowej - gry na instrumentach muzycznych, występów stand-up, malowaniu obrazów. Tak jak prowadzący ogłasza wyjście na scenę kolejnego artysty a malarz prezentuje światu swoje nowe dzieło, KFC wprowadza na rynek białoruski swoje gwiazdy – Star-Basket, Fresher, Longer.

Wyniki

Wysoka ocena materiałów reklamowych przez grupę docelową świadczy o jakości przeprowadzonych badań, wyników twórczych oraz rozwiązań designerskich zespołu.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.