Rebranding marki sieci sklepów rybnych “JOHN DORY”

Aby przekazać specyficzny charakter sklepu z owocami morza, wymyśliliśmy dwie metafory: "legendarna ryba" i "autentyczny produkt". Ulepszone logo i odpowiednia paleta kolorów (czarny, biały i złoty) zostały opracowane w taki sposób, aby pokazać, że marka należy do segmentu premium. W celu poprawienia czytelności loga, grafika została uproszczona.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.