Chameleon Loyalty Program

PG-Branding agency had a task to create a brand for a new loyalty program of supermarket chain in Belarus. The goal was to make it stand out of usual boring loyalty programs that just copy the name and design of a supermarket. That is why the team came up with an idea of personification.

Bright chameleon became the symbol of flexibility and individual service that the program offers. Customers can choose the design of the card they like the most. And outdoor advertising was tailored to each district of the city, addressing its “citizens” directly.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.
[contact-form-7 404 "Not Found"]