Opracowanie strategii marki

Pomożemy ustalić cele i zadania dla rozwoju marki oraz opracować
plan działań niezbędnych dla ich realizacji.

Opracowanie strategii marki

Minęły te czasy, kiedy produkt mógł spokojnie płynąć z prądem wędrując z półki na półkę i odnajdywać w końcu swego konsumenta. Dzisiaj towaru bezosobowe na długo pozostają leżakować na magazynach producentów i sieci detalicznych. Współczesne społeczeństwo wymaga od produktu posiadania logicznej i racjonalnej strategii zarówno w wytwarzaniu, jak i w biznesie, jako takim.
Nasz agencja ma wystarczające doświadczenie i kompetencje dla stworzenia całościowej ukierunkowanej strategii marki. Pomożemy dokładnie wyznaczyć drogę, którą ma pokonać towar, usługa bądź cokolwiek, aby stać się czymś większym w świadomości konsumenta. Aby stać się marką. Opracowanie strategii zakłada kilka etapów:

KROK 1: ANALITYKA PROJEKTOWA

Na tym etapie badamy i strukturyzujemy konsumentów Państwa produktu, przeprowadzamy analizę bezpośredniej i pośredniej konkurencji. W wyniku uzyskują Państwo pełnowartościową wizję swoich kontrahentów, własnych mocnych i słabych stron.

KROK 2: SESJA STRATEGCZNA

Owocny wynik sesji strategicznej tłumaczy się połączeniem dwóch punktów widzenia: naszej, jako specjalistów w zakresie brandingu, oraz Państwa, jako ekspertów w konkretnym obszarze działalności. Pozwala to określić możliwe ścieżki rozwoju firmy.

KROK 3: OPRACOWANIE STRATEGII

Każda strategia powinna mieć osiągalny i mierzalny cel oraz precyzyjne sformułowanie zadania. Na danym etapie uzyskujecie Państwo pełnowartościowy plan realizacji wybranej strategii.

KROK 4: WDROŻENIE STRATEGII

Jesteśmy skrajnie zainteresowani tym, żeby opracowana strategia została prawidłowo wdrożona. Dlatego oprócz powiązanych rekomendacji proponujemy Państwu serię treningów, które pozwolą samodzielnie korygować strategię oraz wyprowadzać Państwa firmę na nowy poziom.

NASZE DOŚWIADCZENIE

□ Strategia kompleksowej marki korporacyjnej SANTA;
□ Strategia wyjścia z sytuacji kryzysowej kategorii drażetek dla producenta słodyczy Czerwony Piszczewik S.A.;
□ Strategia wejścia na rynek białoruski franszyzy KFC;
□ Strategia transformacji marki odzieżowej „8 Marca” S.A.;
□ Strategia wejścia marki na rynki zagraniczne dla producenta wind i dźwigów Mogilevliftmash S.A.;
□ Strategia portfela marek dla Milkavita S.A.;
□ Strategia portfelu marek dla Mozyrsól S.A.;


Aby zobaczyć więcej naszych prac – przejdź do portfolio lub pobierz prezentację.

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.