Badania rynkowe

Opowiemy, o czym myślą Państwa konsumenci, co robi Państwa konkurencja
oraz jak należy wykorzystać te informacje.

Badania rynkowe

Najtrudniejsze przy tworzeniu dobrego produktu, to zrozumieć, czego życzą konsumenci. Przecież, jakikolwiek konsument, w pierwszej kolejności, to unikalny człowiek, który ma własne zdanie, osobiste specjalne oczekiwania oraz cele. Dlatego bardzo ważne jest nie zgadywać, co się dzieje w głowach grupy docelowej, lecz badać to za pomocą istniejących narzędzi marketingowych.
Nasza firma posiada bogate doświadczenie w przeprowadzeniu badań rynkowych różnego typu. Wykorzystując sprawdzone metody potrafimy precyzyjnie ustalić oczekiwania konsumenckie wobec określonych kategorii towarów. Z reguły, każde badanie składa się z następujących etapów:

KROK 1: DOBIERANIE NARZĘDZI

Dogłębny wywiad, analiza danych statystycznych, obserwacja, opinie eksperckie, ankietowanie – oto przykłady z o wiele dłuższej listy narzędzi pomagających w zrozumieniu konsumenta. Dla każdego projektu dobieramy zestaw odpowiednich narzędzi, które przynoszą naprawdę skuteczne wyniki.

KROK 2: GROMADZENIE DANYCH

Odpowiednio do wybranych narzędzi odbywa się obliczenie próby reprezentatywnej oraz określenie miejsca przeprowadzenia badania. Na tym etapie pracownicy kompletują pakiet danych, które kryją w sobie duży wolumen informacji przydatnej dla opracowania i rozwoju produktu.

KROK 3: ANALIZA UZYSKANYCH DANYCH

Skuteczność jakiegokolwiek badania określa się obiektywizmem oraz pełną analizą uzyskanych danych. Wykorzystując specjalne metody jesteśmy w stanie wydobyć z całokształtu informacji to, co jest najważniejsze.

KROK 4: INTERPRETOWANIE I WNIOSKI

Każde badanie marketingowe jest prowadzone w określonym celu. Na etapie końcowym uzyskiwane są logiczne tezy i wnioski, czyli Państwo będą mogli dokładnie zrozumieć zachowanie swojej grupy docelowej. Na podstawie tych danych opracowywane są rekomendacje do zastosowania w praktyce.

NASZE DOŚWIADCZENIE

□ Badanie preferencji konsumenckich w branżach mleczarskiej, mięsnej i cukierniczej.
□ Badanie własnych marek sieci handlowych
□ Badanie zmiany zachowań konsumenckich w okresie kryzysu
□ Badanie cross-kulturowe dla Mogilevliftmash S.A
□ Badanie świadomości konsumenckiej dla Mozyrsol S.A.
□ Obserwacja zachowań konsumenckich w punktach sprzedaży dla Milkavita S.A
□ Badanie w zakresie kultury korporacyjnej dla Grupy Spółek Santa.
□ Badanie postrzegania przez konsumentów marki słodyczy Spartak
□ Przeprowadzenie pretestu dla brandów VOSMAE, KFC, Daloni, Tuki-Tuki, Lidska Mąka

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.