Badania marketingowe

O czym naprawdę myślą konsumenci? Jakie trendy kierują ich decyzjami? Wiemy, jak poznać prawdziwą motywację odbiorców. Wiemy również, jak dobrze tę informację wykorzystać i przekuć na rzeczywiste efekty.

Badania marketingowe

Zrozumienie otoczenia potencjalnych konsumentów to jeden z kluczowych etapów pracy nad produktem. Analizujemy konkurencję i dowiadujemy się, co motywuje przyszłych odbiorców. Posiadamy wieloletnie i szerokie doświadczenie w wielu rodzajach badaniach marketingowych. Dbamy o to, aby wszystkie nasze projekty były poprzedzone solidnym resaerchem i badaniem terenowym.

Wykonujemy następujące badania marketingowe:


1. DESKTOP RESEARCH

To badanie, które określa zewnętrzne środowisko brandu. Sprawdzamy, jak wygląda rynek lub jego wybrany segment. Analizujemy działania konkurencji. Dowiadujemy się również o światowych trendach w danym obszarze. Na koniec znajdujemy najbardziej optymalne narzędzia marketingowe dla wybranego produktu lub usługi.

a) badanie konkurencji
b) badanie trendów zagranicznych

2. BADANIA TERENOWE

To etap poznawania konsumentów. Badamy ich motywacje i wartości, które kierują ich do działania. Sprawdzamy grupę docelową ilościowo i jakościowo, wykorzystując pełen zestaw narzędzi badawczych;

a) panele online
b) obserwacja
c) wywiady pogłębione oraz grupy fokusowe

3. AUDYT MARKI

Analizujemy kondycję brandu. Weryfikujemy, czy marka rozwija się zgodnie z aktualnymi trendami. Określamy:

a) graficzną analizę porównawczą
b) marketingową analizę marki

4. BADANIE OPRACOWANYCH POMYSŁÓW

Najlepsze pomysły to te pomysły, które podobają się konsumentowi. Dobra reklama jest czytelna, zrozumiana i doceniona przez odbiorców. Sprawdzamy, jak strategia i kreacja odbierana jest przez nabywców. Służą nam do tego takie narzędzia, jak:

a) grupy fokusowe
b) ankiety ekspresowe
c) analizę semantyczną
d) eye-tracking

NASZE DOŚWIADCZENIE

□Badania preferencji konsumenckich w branży odzieżowej, alkoholowej, cukierniczej
□Badanie środowiska komunikacyjnego branży bankowej, branży telekomunikacyjnej oraz FMCG
□Przeprowadzenie badania cross-kulturowego badania dla s.a.”Mohilevliftmasz”
□Obserwacja zachowań konsumetów w punktach sprzedaży Feelin oraz Оnega
□Badanie kultury korporacyjnej dla holdingu SANTA
□Badanie percepcji konsumenckiej marki soków Leto
□Przeprowadzenie testów konsumenckich dla marek Onega , Chameleon

Dziękuję za uwagę!

Portfolio

Zobacz przykłady najlepszych prac powstałych
w naszym studiu!

PG Branding Team

Szukasz kreatywnego partnera? Napisz do nas!

* Wszystkie pola są wymagane!

Kontakt

  1. Adres
    Royal Wilanów, F. Klimczaka 1, Bee Creative, 02-779 Warszawa
  1. Biuro
    ‭+48 602 386 424‬
    +48 574 087 238

Nasze portfolio

Pobierz nasze portfolio, aby zobaczyć przykłady najlepszych prac stworzonych przez nasze studio. Zostawiając swoje dane osobowe zgadzasz się na otrzymywanie ofert handlowych od naszego studio.